söndag 28 april 2013

Ett paket med min favoriter!

I onsdags fick jag mitt paket från apotea :-) Den innehöll produkter från weleda som jag beställt. Använder ju deras baby serie till mina barn så nu var jag tvunget att fylla på tvålen igen. Har även ansiktscremen ur "baby" sortimentet så jag har nu även köpt hudcreme. Älskar deras tvål citrus creamy body wash så har även köpt deras Sea buckthorn creamy bodywash.

Snart ska jag åka till Luleå igen för min utbildning och denna gång ska vi gå igenom manikyr/pedikyr och här får jag även börja använda Maria Åkerbergs produkter :-) Ser fram emot detta! Har hittat som tillbehör ett uppblåsbart fotkar. Visst vore det fantastiskt smidigt för mig som bor trååångt!I veckan unnade jag mig dessutom nya "ute" kläder såsom jacka så nu kastar jag av mig vinterjackan och börjar njuta av våren. Är fortfarande nyfiken på hur ekologiskt vax fungerar...Kanske blir en beställning snart på det ;-) Är det någon som vet om det finns ekologisk färg för fransar och bryn?


Jag bara <3 Weleda


Hoppas ni haft en underbar helg. Massor av varma vår kramar från Mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar