torsdag 5 juni 2014

Nyponfröolja II // Urtekram Schampoo och balsam

Jag ska väl erkänna att jag blev glatt överraskad av nyponfröoljan. Egentligen ska den bara användas outspädd 1 vecka i sträck men jag kunde inte låta bli så nu har jag den då och då. Tycker definitivt att jag ser att min hud har mer lyster och lite mindre åldersstreck. Jag älskar den! Prova du med!


Finns i dem flesta matbutiker. Ca 45:-

Även denna finns att köpa här och där. Ca 45:-

Sen jag blev bestulen på mina saker har jag provat en del nya. Det senaste som jag använt i en månad är nu Urtekrams Rose Schampoo och balsam. Doften tycker jag är okej samt känslan av schampoot i håret som är milt luddrande. Däremot känns håret aldrig riktigt rent. Balsamet känns bara konstigt. Som att det bara lägger sig på ytan och rinner av. Priset är okej men för denna produkt lägger jag hellre pengarna på annat som fungerar. Trassligt och tovigt, nej usch!

Skönt att jag nu lagt in en beställning på John masters helt underbara produkter :-)

Betyg för både schampoo och balsam blir 2/5.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar