måndag 31 december 2012

Nyårsafton!

God fortsättning på Er alla :) Jag hoppas ni haft en mysig jul med god mat och gott sällskap. Julen har varit något sånär tung då jag haft mycket förvärkar, är beräknad den 10 januari så man är inte allt för smidig, haha.

Igår passade jag på att beställa lite försenade julklappar till mig själv ;) från bland annat Imse Vimse, Loveko och HH mineralmakeup.

Ska bli spännande att få testa HHs mineralmakeup. Idag använder jag mig utav ID bare minerals men det märket var inte helt "rent" som jag trodde tyvärr då jag tycker att det fungerar bra på min hud.

hh-mineralmakeup.se kan du som jag beställa prover, närmare 10 st och du betalar endast 45:- i frakt. Då har du chans att ta reda på vilken nyans du skall använda och även om den passar din hud. Dem hade många olika nyanser så jag tyckte det var ganska svårt att välja men det blir ju snabbt löst nu!

Dem hade också vissa foundations som var anpassade till ex rosacea hud och det tycker jag är ett stort plus. Har inte rosacea själv men min mamma har så jag tänkte försöka så mycket som det är möjligt använda henne som försökskanin :)

Önskar er alla ett gott nytt år. Vi orkar inte laga nån nyårsmiddag så det blir att beställa hem thaimat :)

Kramar till Er från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar