lördag 5 januari 2013

Hembakat!

Jag har haft lite tråkslag idag faktiskt! Bestämde mig då för att åka iväg å inhandla lite ingredienser som jag behövde ha till min "bakdag" med sonen. Vi har gjort babyolja och sugar scrub :) Perfekt för en tråkig hemma dag och sonen på 3 år hade minst lika kul som jag! Köpte fairtrade, krav och ekologiska produkter så jag är nöjd :) Dem söta burkarna och etiketterna köpte jag på claes ohlsson samt travel kitet. Recepten och resultatet lägger jag ut i varsina inlägg. Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att lillen förhoppningsvis tittar ut snart :) Trevligt kväll. Kramar Alexandra

Dessa ting stod på inköpslistan :)






Min son rör om för fullt. Det är tungt att göra sugar scrub ;)

Lite lättare var det att göra babyoljan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar