söndag 27 januari 2013

Urtekram




Äntligen har jag fått köpa på mig lite nya tvålar då dem gamla som tur är tagit slut :)
Den här gången blev det att prova Urtekrams produkter som jag köpte på ICA. Skall söka efter ett schampoo och balsam men vet inte riktigt vilket märke som jag skall rikta in mig på. Någon som har förslag?

Nordic birch: Deras handtvål Nordic birch tycker jag doftar himla gott och alldeles lagom! Den ger dig lena och smidiga händer. Det som är minus är att den är himla lättflytande och det gör att du tar mer tvål än vad du egentligen behöver. Ca pris 55:-

Betyg: 4 av 5 hjortron

Shower gel no perfume: En parfym fri duschtvål som känns helt okej mot huden. Ser att man helst använder en tvättlapp eller liknande då den är odryg i konsistensen.

Betyg: 3 av 5 hjortron

Schampoo no perfume: Har själv inte använt denna men min son använder den och jag tycker den fungerar bra till honom. Den är dryg till konsistensen så det krävs inte mycket schampoo.

Betyg: 3 av 5 hjortron

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar