onsdag 13 februari 2013

ÄNTLIGEN!!!

oj oj! Det är inte svårt att hinna blogga, det är bara svårt att ta sig tiden till det. Det har vart mycket runt omkring, både på gott och ont men nu äntligen kan jag börja planera för min framtid på många privata plan.

I början på april kommer jag att börja min 1 åriga utbildning till Naturkosmetisk hudvårds-och spaterapeut. Dessa planer har jag haft i några månader nu och nu blir dem till verklighet, min dröm går i uppfyllelse och det med stor hjälp av min älskade sambo och även stöd från mina föräldrar <3

Det är många behandlings timmar som ska göras med noga protokoll så nu ar jag skrivit inköpslista och imorgon kommer min massagebänk m.m som jag beställt :)

Jag funderar på vilket schampo jag bör använda, har inte hunnit prova några heller och det är ju verkligen en djungel därute! Har någon nåt tips? Har blivit intresserad av dessa schampoo, någon som provat dessa? Dem är väldigt dyra så därför vill man kanske veta lite mer om dem. Ingrediens listan känns kort och bra :)

Det är så roligt att mina besökare blir fler och fler, och blogg vännerna med samma intressen är hur underbara som helst :) tack alla NI med sköna gröna bloggar för ert stöd! Även alla ni som läser. Älskar att läsa era bloggar :)

Denna bänk fast beige blir snart min med extra armstöd på sidorna

Pallen kommer matcha bänken

och självklart en matchande kudde i beige :)

samt väska !

2 kommentarer:

Malin/BilboBlueEyes sa...

Ja, visst tar det lite tid att blogga. ;)
Hoppas du kommer gilla din utbildning.

Alexandra sa...

Åå det hoppas jag med. Känner mig super taggad :)

Skicka en kommentar