tisdag 26 februari 2013

I love You!

I love you är nog det ordet som jag måste använda lite oftare :p Nej då, jag har en väldigt förstående sambo som inte alls är för omöjlig. Det är bara så typiskt mig att vilja prova ALLT med detsamma jag hittar det. Jag har lite svårt att avvakta saker och ting medan han är helt tvärt emot. Det är nog det som gör att vi passar så bra tillsammans. Jag måste beställa en ny deodorant då min gamla tagit slut tyvärr :( Sen så vill jag prova nagellacken från Åcquarelle. Dem har så många snygga färger att jag har svårt att bestämma mig.

Lite smått och gott som står i min köpa kö lista!

ca Pris 195:-

ca Pris 185:-

ca Pris 195:-
Dessa ljuva ting kan du finna HÄR

1 kommentar:

Malin/BilboBlueEyes sa...

Känner igen mig. Lätt att bli sugen på hur mycket saker som helst. :-)

Skicka en kommentar