måndag 25 februari 2013

Monday monday...

Måndagar är ibland inte så hemska som dem låter. Du har ju en helt ny vecka att se fram emot och nya saker att längta till :) jag är i göra om tagen hemma. In med nytt/gammalt och ut med det tråkiga! Jag har lantlig inredning i min lägenhet, men efter att ha haft vitt vitt och åter vitt med gråa inslag känner jag att jag behöver ha lite färg i tillvaron :) Behåller mitt lantliga men lägger in lite fransk lantstil! De blir turkosa inslag i vardagsrummet och rosa inslag i köket.

Jag har fått lite små prover hemskickat av bästa Malin! Malin vet ju en  hel del om gröna sköna produkter medan jag är nybörjare så tusen tusen tack :) Så nu har jag lite produkter att prova på framöver.

Bland annat har jag provat en body wash från Evolve för torr hy. Det första jag slogs över är att den luktar varm bastu! Hmm? Bastu luktar ju inte äckligt direkt men jag vet inte om jag vill ha den doften på kroppen. Nåväl det var ingen doft som etsade sig fast iallafall. Den var milt milt löddrande, nästa som lite skum aktigt. Den känns mjuk och härlig mot kroppen, nästan som mjukaste siden :p nej då, men himla skön. Den är SLS fri och lämplig för känslig hud. Den innehåller: Natural almond peptides, organic aloe vera, coconut och sugar extracts.





Du kan köpa den HÄR!!!



4 kommentarer:

Malin/BilboBlueEyes sa...

Håller med om måndagar! :-) Låter spännande med inredningen.
Ska bli intressant och se vad du tycker om proverna för det är många jag inte testat själv. John masters har jag testat och gillat, men resten tror jag var nytt för mig. Madara har jag hört mycket bra om, men jag kan reagera på kakao så jag har inte testat deras hudvårdserie.
Tråkigt med doften,på duchkrämen. Testade den för länge sedan och hade för mig att den kändes bra, men kom inte ihåg doften.

Alexandra sa...

Malin det vart jätte fint :) Jag har inte hunnit testat schampot ännu men det kommer :) Vilka produkter av John masters använder du (om du nu använder dem) ? Vet du, jag tror att doften som luktar bastu måste vara en doft av mandel. Naturlig mandel ;) den känns super mot huden iallafall.

Malin/Bilboblueeyes sa...

Mina favoriter av John masters är unscented schampo och citrus neroli detangler. Men jag gillar även deras lavendel rosemary schampo och Evening primrose. De senare är roligare för det blir en doft som sitter kvar, men unscented tycker jag rederit håret bättre.

Alexandra sa...

Jag fick ju ett prov av dig med evening primrose tror jag :) har inte hunnit testat ännu men det kommer :)Jag måste nästan ha ett balsam lr likande då jag har tovit hår men det verkar bli bättre nu när jag bytt schampo :)

Skicka en kommentar