torsdag 23 maj 2013

Efter sol kommer...

Efter mitt förra inlägg om solskydds lotions tänkte jag att jag fortsätter med After sun produkter! Jag tycker det kan vara skönt att få svalka av sig med något efter att solens strålar träffat huden :-) Jag gör en uppföljning på solprodukterna och följer samma märke :-)

Aloe vera barbadensis från Maria Åkerberg innehåller en gel som verkar lugnande och svalkande på huden. 100 ml kostar 159:- och du kan köpa den HÄR.


 Ekologisk After Sun med aloe vera och havtorn, 75 ml - Eco Cosmetics
Eco cosmetics after sun består av aloe vera och havtorn. En tub på 75ml återfuktar och lugnar huden.
Du kan köpa den HÄR för 109:-


After sun lotion från Green people innehåller ringblomma, mynta och aloe vera tillför huden fukt och gör den mjuk och smidig samt känns avkylande. 200ml för 179:- HÄR

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar