onsdag 15 maj 2013

En helkväll

Jag var på utbildning i helgen så därför har jag inte hunnit att uppdaterat bloggen riktigt. Men
igår var jag och en vän till mig på Hälsokaskaden i Kiruna. En hudvårdskväll som dom anordnat för alla som ville :-)

När vi kom dit var det mysig musik i mysig miljö. Kaffe, the, mineralvatten, mörk choklad och frukt. Det hela började med att Ivan Valencia- Eco Beauty Consultant för Maria Åkerberg berättade grunden till hur märket Maria Åkerberg kom till och så fick vi även känna, dofta och prova hudvårdsprodukterna. Jag vart sååå kär i två produkter som jag bara måste köpa, Neroli Freshener och Papaya peeling. Helt underbara produkter!

Efter genomgången fick vi varsin hudanalys av hudterpauterna. Jag njöt dom få minuterna kan jag tala om. Måste boka en ansiktsbehandling snarast!
Efter det fick vi en snabb make-up av Ivan. Det var nog det bästa då jag ligger lite efter i ekologisk make-up.

En lugn, inspirerande, trevlig och händelserik kväll. Jag och min vän Katrin är mycket nöjda. Dem hade dessutom vissa erbjudanden så jag passade på att köpa deras Special for feet och footcream för 125:- som hittat! Här kommer lite bilder från kvällen, dessvärre med mobilen så kvalitén finns inte.

Det här skulle jag ju kunna vänja mig vid :-)

Katrin blir uppiffad :) 

Hälsokaskaden erbjuder ett brett sortiment av Maria Åkerbergs produkter. Här stod jag och sniffade länge!

Duktiga terapeuter som tog hand om oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar