fredag 8 mars 2013

Snart är det helg!

Snart är det äntligen helg igen! Hoppas på fint väder så vi kan gå ut och åka skridskor. Annars försöker jag nog med bowling. Ikväll ska massagebänken tas fram då älsklingen skall få njuta av lite nya produkter jag köpt. Tänkte ha ett litet hemma spa-kväll, hoppas min 3-åring också går med på det, hade vart mysigt att få pyssla om honom med :-) Det blir ju bildbevis senare om jag lyckas!

Jag har använder mig utav REN´s produkter och tycker dem fungerar ganska bra till min hy. Men samtidigt är jag väldigt nyfiken på annat så det som testas just nu är en dag/nattkräm för torr hy från i+m och ett facial serum från green love. Kan inte annat säga än att jag är nöjd. :-)



I onsdags fick jag äntligen hem min nya dator :-) Vad skönt att slippa låna min sambos dator, det tycker nog han också. Är super nöjd med min nya, och snabbt kan jag skriva också ;-) Snart ska jag göra en recension av ett schampo som jag köpte för ett tag sedan och nu ska utvärdera. Det har ju tagit ett tag för håret att "detoxa" sig från gammalt skit!!! Idag ska jag passa på att lacka klorna med mitt nya och första ekologiska lack från åcquarelle, sparkling cider tror jag färgen var :-) Kramiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar