onsdag 13 mars 2013

Vårda dina fötter!

Idag har jag varit hos "Ängla fötter". Det är en kvinna vid namn Anette som har medicinsk fotvård. Mysig atmosfär och mysig kvinna ;-) Jag trodde mina fötter verkligen var katastrof med förhårdnader, svamp och andra otäcka saker men allt som var var att jag helt enkelt var torr! Hon frågade mig hur ofta jag smörjde in mina små otäckingar, eh aldrig blev svaret! Då fick jag det enkla svaret tillbaka, Gör det!

Hon arbetade med produkter från c/o Gerd, något som jag vart väldigt glad för :) Jag köpte med mig hem ett foot balm som innehåller sheasmör och bivax. Så nu ska här arbetas fötter! Min son fick testa och han myste på och var mer än nöjd :-)

Fick betala 198:- . Den verkar vara dryg så jag hoppas den räcker ett tag :-)
Har även hunnit med en mamma träff så nu har här druckits kaffe i massor. Har fått beröm för mitt hår idag, hela 4 gånger! Rekord eftersom det annars ligger på noll för mitt matta tråkiga hår men är det kanske så att produkterna har hittat "hem" i min skalle? Nåväl får se om det håller i sig och vilken produkt som gör vad!? Blir ju såklart recension på det senare. Just nu har jag en liten provbytta på c/o Gerds B2 hair serum till håret, är det den som gör det eller är det hela "paketet"? Får nog ta och köpa den stora flaskan och testa ordentligt!



Nu ska jag återgå till min skrik apa som har magont. God natt alla, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar